Tel. +48 22 250 26 50 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel. +48 22 250 26 50 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
19. listopada 2015 o godz. 10.00 softPROGRESS zaprasza na webinarium dotyczące usprawniania procesów przygotowania produkcji dzięki wykorzystaniu danych konstrukcyjnych 3D CAD w przygotowywaniu interaktywnych procedur za pomocą oprogramowania RapidAuthor firmy Cortona3D, które umożliwia stworzenie wszelkiej dokumentacji produktowej takiej, jak Interaktywne Katalogi, Instrukcje Obsługi, Materiały Szkoleniowe, Instrukcje Pracy/Karty Pracy, Instrukcje Montażu/Demontażu. RapidAuthor wykorzystuje zgromadzone dane 3D do przygotowania „lekkiej”, interaktywnej komunikacji zawierającej wizualizacje i animacje 3D.
Jak tworzyć interaktywne katalogi, instrukcje serwisowe, karty technologiczne i materiały szkoleniowe?
Jest to kolejne z webinariów przygotowanych pod kątem wsparcia akcji promocyjnego testu rozwiązań software’owych oferowanych przez softPROGRESS, która została rozpoczęta we wrześniu.
Podczas webinarium postaramy się omówić:
Rozpoczęcie o godz. 10.0 w dniu 19. listopada 2015
Prowadzący: Wojciech Zdun (softPROGRESS).
Ilość miejsc jest ograniczona. Udział w seminarium jest bezpłatny ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Zarejestrować można się na stronie www klikając na linku "rejestracja" lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Po rejestracji otrzymacie Państwo potwierdzenie uczestnictwa z instrukcją logowania.
Komunikacja 3D jest kluczem do uzyskania efektywnej dokumentacji urządzeń wspierającej różne obszary biznesowe i zapewnia intuicyjny przepływ wiedzy łatwiej przyjmowany przez odbiorców. Ze względu na swoje możliwości publikacje tworzone za pomocą RapidAuthor mogą być wykorzystywane do wsparcia Klienta, w szeroko rozumianym nowoczesnym marketingu i sprzedaży on-line, jak również jako materiały wewnętrzne definiującej w zakładach procedury operacyjne dla produkcji lub w serwisie umożliwiając prowadzenie szkoleń produktowych. Korzyści wynikające z wykorzystania RapidAuthor to:
Każdy uczestnik webinarium dostanie kupon rabatowy uprawniający do odebrania po zakupie oprogramowania szkolenia lub pomocy on-line we wdrożeniu podczas realizacji pierwszego projektu w specjalnej cenie ale nie później niż przez 2 miesiące od zakupu. Kupon będzie ważny pod warunkiem zakupienia oferowanego przez nas oprogramowania w terminie do dnia 30.11.2015.
Zapraszamy!
Z tematami innych naszych webinariów można zapoznać się klikając tutaj.