Tel. +48 22 250 26 50 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

   

  • Start
  • Kontakt
  • f
  • in
  • YT
  • Ograniczenie kosztów produkcji...?

    Możemy pisać dużo ale najlepiej przekonać się osobiście jakie korzyści dają symulacje procesów przetwórstwa tworzyw w Twoich kokretnych sytuacjach biznesowych.

  • SimpoeMold
    SimpoeMold

    Oprogramowanie Simpoe-Mold przeznaczone jest do wirtualnej symulacji procesu wtrysku tworzyw. Przeznaczone jest dla konstruktorów produktów, wytwórców form, czy producentów wyprasek, zapewniając wydajne i kompletne analizy, za cenę czyniącą je bardzo przystępnym dla każdego.

  • RapidAuthor

    RapidAuthor umożliwia wykorzystanie danych CAD 3D do przygotowania „lekkich”, interaktywnych wizualizacji i animacji 3D w celu uzyskania efektywnych publikacji technicznych wspierających różne obszary biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych...

     

  • Operator

    Operator MES zawiera wszystkie niezbędne funkcje do realizacji codziennego zarządzania obowiązkami personelu i pracą maszyn na wydziałach produkcyjnych z dyskretnym procesem produkcyjnym...

Webinarium Jak tworzyć i wykorzystać możliwości interaktywnych publikacji technicznych?

19. listopada 2015 o godz. 10.00 softPROGRESS zaprasza na webinarium dotyczące usprawniania procesów przygotowania produkcji dzięki wykorzystaniu danych konstrukcyjnych 3D CAD w przygotowywaniu interaktywnych procedur za pomocą oprogramowania RapidAuthor firmy Cortona3D, które umożliwia stworzenie wszelkiej dokumentacji produktowej takiej, jak Interaktywne Katalogi, Instrukcje Obsługi, Materiały Szkoleniowe, Instrukcje Pracy/Karty Pracy, Instrukcje Montażu/Demontażu. RapidAuthor wykorzystuje zgromadzone dane 3D do przygotowania „lekkiej”, interaktywnej komunikacji zawierającej wizualizacje i animacje 3D. 

Jak tworzyć interaktywne katalogi, instrukcje serwisowe, karty technologiczne i materiały szkoleniowe?

Jest to kolejne z webinariów przygotowanych pod kątem wsparcia akcji promocyjnego testu rozwiązań software’owych oferowanych przez softPROGRESS, która została rozpoczęta we wrześniu.

RAwebinar01

Podczas webinarium postaramy się omówić:

  • import danych inżynierskich 3D razem z powiązanymi metadanymi (np. BOM z systemów PDM, czy ERP),
  • tworzenie widoków (rozstrzelonych) 3D i 2D podzespołów razem z tabelami BOM,
  • korzyści z wykorzystania katalogów on-line np. do realizacji zamówień na części zamienne.
  • ponowne wykorzystanie danych w RapidAuthor do tworzenia interaktywnych procedur,
  • tworzenie animacji, dodawanie opisów i innych informacji pomocniczych,
  • możliwość integracji z innymi systemami np. MES, ERP, etc.

Rozpoczęcie o godz. 10.0 w dniu 19. listopada 2015

Prowadzący: Wojciech Zdun (softPROGRESS).

Ilość miejsc jest ograniczona. Udział w seminarium jest bezpłatny ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Zarejestrować można się na stronie www klikając na linku "rejestracja" lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

rejestracja3

Po rejestracji otrzymacie Państwo potwierdzenie uczestnictwa z instrukcją logowania.

Komunikacja 3D jest kluczem do uzyskania efektywnej dokumentacji urządzeń wspierającej różne obszary biznesowe i zapewnia intuicyjny przepływ wiedzy łatwiej przyjmowany przez odbiorców. Ze względu na swoje możliwości publikacje tworzone za pomocą RapidAuthor mogą być wykorzystywane do wsparcia Klienta, w szeroko rozumianym nowoczesnym marketingu i sprzedaży on-line, jak również jako materiały wewnętrzne definiującej w zakładach procedury operacyjne dla produkcji lub w serwisie umożliwiając prowadzenie szkoleń produktowych. Korzyści wynikające z wykorzystania RapidAuthor to:

  • Redukcja kosztów zespołu przygotowującego publikacje techniczne nawet do 70%
  • Redukcja czasu przetwarzania rewizji z 4 tygodni do 1 tygodnia
  • Redukcja czasu przygotowania publikacji nawet do 80%
  • Lekki format do udostępniania przez internet
  • Integracja z istniejącymi procesami pracy

Każdy uczestnik webinarium dostanie kupon rabatowy uprawniający do odebrania po zakupie oprogramowania szkolenia lub pomocy on-line we wdrożeniu podczas realizacji pierwszego projektu w specjalnej cenie ale nie później niż przez 2 miesiące od zakupu. Kupon będzie ważny pod warunkiem zakupienia oferowanego przez nas oprogramowania w terminie do dnia 30.11.2015.

Zapraszamy!

Z tematami innych naszych webinariów można zapoznać się klikając tutaj.